Monday 4 December 2017

Forex fb okładka


Błąd 404 - nie odnaleziono aplikacji sieciowej. Aktualna aplikacja sieciowa, do której próbujesz się skontaktować, nie jest dostępna w tym regionie usług Azure App Azure Może to wynikać z kilku powodów.1 Właściciel aplikacji sieci web zarejestrował domenę niestandardową, Microsoft Azure App Service, ale jeszcze nie skonfigurował Azure, aby go rozpoznać Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej. Jeśli właściciel aplikacji chce używać domeny niestandardowej z aplikacją internetową Microsoft Azure Web Apps, Azure musi być skonfigurowany do rozpoznawania niestandardowej nazwy domeny , aby móc skierować żądanie do odpowiedniego serwera w regionie Po zarejestrowaniu domeny z dostawcą domeny i skonfigurowaniu rekordu DNS CNAME, aby wskazywał na adres aplikacji, na przykład właściciel aplikacji internetowej musi również przejść do Azure Portal i skonfiguruj aplikację w nowej domenie Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o konfigurowaniu niestandardowych domen aplikacji internetowych.2 Właściciel aplikacji internetowych przeniósł aplikację sieciową do innego regionu, ale pamięć podręczna DNS nadal kieruje się do starego adresu IP Proszę o to był używany w poprzednim regionie Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej. W aplikacji sieciowej aplikacja jest przechowywana w centrum danych znajdującym się w regionie, który właściciel aplikacji internetowej wybrał podczas tworzenia aplikacji, a serwer DNS Azure rozwiązuje adres aplikacji sieci Web, który został wybrany do niej serwer DNS centrów danych odpowiada za rozwiązanie nazwy serwera, do którego użytkownik próbuje dotrzeć do adresu IP, ale klienci buforują te informacje w celu umożliwienia załadowania strony tak szybko, jak to możliwe. Jeśli ta aplikacja został usunięty i utworzony ponownie w innym regionie, nowa aplikacja będzie miała inny adres IP, ale klient może wciąż buforować stary adres IP. Najpierw spróbuj wyczyścić pamięć podręczną na Twoim kliencie, jak opisano poniżej. Jeśli to nie pomoże, to prawdopodobnie spowodowane jest buforowaniem wykonywanym na pośrednim serwerze DNS, takim jak ten używany przez usługodawcę internetowego Jeśli tak, sprawa ta powinna się wyczyścić wkrótce, gdy pamięć podręczna DNS osiągnie czas, w którym mieszka czas Spróbuj odwiedzić aplikację znowu w przybliżeniu godzina Jeśli nadal otrzymasz tę stronę z błędami, skontaktuj się z pomocą techniczną firmy Microsoft. Przed podjęciem decyzji o handlu Forex lub opcji, zaleca się ocenę sytuacji finansowej i uznanie, czy jest się zainteresowany prowadzeniem działalności handlowej. takie rynki przynoszą wysoki poziom nagród, ale co najważniejsze - ryzyko. Nasz zespół dobrze znanego profesjonalnego wsparcia klienta jest dostępny 24 godziny na dobę, aby pomóc Ci w rozwiązywaniu wszelkich problemów technicznych, które mogą wystąpić lub odpowiedzieć na pytania dotyczące Forex Broker Inc i jego oferowane produkty 2017 2018 Forex Broker Inc. VIP Status Udoskonalona korzyść Now.30 Bonus powitalny Bonus. Bezpłatne turnieje VIP. Darmowe raporcie miesięcznika. Prosimy o poinformowanie, że obszar członkowski będzie chwilowo nieczynny w niedzielę 31 lipca z powodu uaktualnienia systemu od 7am do około 5pm czasu platformy Masz dostęp do platformy handlowej w normalnych warunkach. Aby uzyskać pomoc, nie wahaj się z nami skontaktować za pośrednictwem naszego czatu na żywo lub napisz do nas nasze wsparcie zespół portów pod adresem poczty elektronicznej Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za cierpliwość. Proszę poinformować Cię, że podczas przeglądania naszej strony internetowej mogą się spotkać problemy techniczne i zalogować się na obszar członków w związku z nieprzewidywalnymi przerwami technicznymi. Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z zespołem wsparcia Live Chat Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za cierpliwość. Proszę poinformować Cię, że podczas przeglądania naszej strony internetowej i strony rejestracji mogą pojawić się problemy techniczne, mimo to doświadczamy nieprzewidzianych zakłóceń technicznych pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej pod numerem 1 800 217 67 07, aby mogli zebrać informacje kontaktowe, a otrzymasz 10-krotny depozyt bonusowy Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za cierpliwość. Wszystkie przyszłe przelewy musi zostać wysłany do następującej informacji o bankowości. Facebook Cover Photo Do s i Don ts Pre-Sized Cover Photo Templates. When peopl e podaj swoją stronę na Facebooku, gdzie myślisz, że najpierw spoglądasz. Ten podam kilka wskazówek To jest wizualny fragment treści, który znajduje się u góry strony Jego wymiary to 851 pikseli szerokości na 315 pikseli wysokość zajmuje prawie co najmniej jedna czwarta ekranu na większości komputerów stacjonarnych. Ponieważ jest to jedna z najbardziej zauważalnych części Twojej strony, najważniejsze jest, aby postępować zgodnie z najlepszymi praktykami na Facebooku. Czy używasz Facebooka do generowania potencjalnych klientów, zamknij następną sprzedaż lub utworzyć społeczność klientów, wiedząc, jak tworzyć i zoptymalizować zdjęcie okładki jest bardzo ważna. Przeczytaj dalej, aby dowiedzieć się, co należy robić i nie powinna robić w fotografii na okładce. Otrzymasz również szablony szablonów dla Twittera, LinkedIn, YouTube i Google z szablonem szablonu miejsca do pobrania.11 Najlepsze praktyki dotyczące Twojej Facebook Cover Image.1 Postępuj zgodnie ze wskazówkami Facebook cover. It pokazywać, że nie-brainer, ale przestrzeganie wskazówek Facebook ma kluczowe znaczenie dla Twojej strony Facebook istniejącej w pierwszej kolejności I d bardzo sugerować przeczytanie poprzez pełne wytyczne strony, ale oto kilka ważnych rzeczy, o których warto pamiętać o cover photo. Your cover jest public. Covers można t be zwielokrotniające, wprowadzające w błąd lub naruszać prawa osób trzecich. Nie możesz zachęcać ludzi do przesyłania Twojej okładki do swoich osobistych terminów. Jeśli złapałeś się z naruszeniem powyższych terminów, Facebook mógłby podjąć działania przeciwko Twojej stronie I chociaż Facebook nie wyraźnie mówi, co jeśli zdarzy ci się naruszać wytyczne dotyczące strony, prawdopodobnie nie jest to inteligentne, aby uzyskać stronę z Facebookem, która została usunięta z powodu naruszenia fotografii na okładkach, więc zapoznaj się z pełnymi wskazówkami i przestrzegaj ich zasad. 2 Upewnij się, że Faceb Rozmiar ook okładka zdjęcie jest prawy 828 pikseli szerokości 315 pikseli na pulpicie, 640 pikseli na około 360 pikseli na telefonie komórkowym. Nie chcesz spędzić tyle czasu na projektowaniu okładki, aby wyglądało to dziwne, gdy przesłałeś je do Facebooka. Upewnij się, że Twoje zdjęcie na okładce będzie wyglądało wspaniale dzięki temu, że jest ono zoptymalizowane pod kątem właściwych wymiarów o szerokości 851 pikseli i 315 pikseli na pulpit, o 640 pikseli szerokości 360 pikseli dla telefonów komórkowych. Jeśli przesłasz obrazek mniejszy niż te wymiary, Facebook rozciąga je tak, aby pasował do odpowiedniego rozmiaru, o ile jest co najmniej 399 pikseli szerokości i 150 pikseli height.3 Don t martwić się o starą 20 regułę tekstową, ale nadal starają się pozostać visual. Back w 2017 Facebook usunął wszelkie odniesienia do zasady 20 na temat tekstu w zdjęciach z okładek, ale to nie znaczy, że powinieneś szarpać się używając tekstu w zdjęciu na okładce Poprzednia zasada mówi, że tylko 20 zdjęć z okładki może być tekstem Osobiście myślałem, że to było zbyt restrykcyjne dla sprzedawców, ale nastrój za tym przepisem dobry pomysł. Jeśli zamierzasz użyć tekstu w zdjęciu na okładce, zachowaj ten tekst zwięźle Twoje zdjęcie będzie dużo bardziej informacyjne i angażujące.4 Trzymaj obraz prosto, z wyraźnym ogniskiem. Powinnij zdjęcie okładki jako część Twojej strony, która znajduje się w czołówce Jeśli rozproszona lub złej jakości ludzie będą bardziej skłonni do kliknięcia strony. Wiele najlepszych zdjęć z serwisu Facebook obejmuje jeden temat jako punkt ogniskowania. Wykorzystują także negatywne białe, tj. pustą przestrzeń jako korzyść, aby obiekt, dowolna kopia na niej i inne elementy niepowtarzalne dla Facebooka, takie jak przycisk CTA w serwisie Facebook Strony wyróżniają się nawet więcej.5 Nie ukryj zawartości za Twoim profilem picture. Bez względu na charakterystykę profilu profilu na stronach w serwisie Facebook, znajduje się sekcja zdjęcia z okładki, które zostało wyświetlone, chyba że klikniesz na niego Twój tytuł strony, a przyciski w prawym dolnym rogu zawierają również fragmenty zdjęć. t on fragmenty zdjęcia z okładki, które mogą być widoczne dla fanów Facebook. Zgodnie z Facebookem na stronie Pomocy na komputerach stacjonarnych, zdjęcie profilowe znajduje się 16 pikseli od lewej krawędzi zdjęcia okładki, a 176 pikseli od góry cover photo. Ta rzecz, którą można powiedzieć, możesz też wykorzystać tę ukrytą przestrzeń na swoją korzyść - może nawet ukrywać Easter Egg za zdjęciem profilu w konkursie Ale typowo, utrzymywanie tej przestrzeni jest jasne, jest dobrą najlepszą praktyką.6 Don t put important treść na dole zdjęcia. Twoje zdjęcie profilowe nie jest jedyną częścią zdjęcia okładki, która będzie częściowo ukryta na głównej stronie. Trzeba też unikać umieszczania ważnych treści lub kluczowych części obrazu na dole Twoje zdjęcie, w którym znajduje się nazwa przycisków Strony i CTA. Zalecamy, aby wyobrażać sobie linię o połowie obrazu swojego profilu i zachować ważną treść, np. tekst lub znaczniki z haszami powyżej. Możesz zobaczyć, co mam na myśli w zdjęciu okładki HubSpot poniżej, gdzie umieściliśmy tekst nad nazwą HubSpot.7 Czy odpowiednio wyrównaj obiekty w fotografii okładki. Ponieważ zdjęcie profilowe jest po lewej stronie, chcesz dodać pewną równowagę do projektu zdjęcia z Facebooku, skupiając się na zdjęciu być na prawo. Zobacz zdjęcia z okładek Która wygląda bardziej estetycznie. Zorientowane na ostrość. Light-wyrównany fokus. Nie nie prawe wyrównane zdjęcia okładki lepiej wyglądają Największe elementy projektu zdjęcie profilu, tekst, a piwo jest rozmieszczone równomiernie Na zdjęciu z okładką firmy Samsung Twoja uwaga przechodzi bezpośrednio po lewej stronie strony, całkowicie pozbawiona nazwy produktu w górnej części prawej strony. Nie tylko dodawanie wagi jest istotnym elementem projektu, ale również dzięki któremu Twoje zdjęcia z okładki będą bardziej wizualnie skuteczne na telefonie komórkowym, co prowadzi mnie do mojego następnego punktu8. Uważaj na użytkowników mobilnych. W kwietniu 2018 r. w serwisie Facebook odnotowano, że ponad połowa jego użytkowników 54 2 uzyskuje dostęp do sieci społecznościowej wyłącznie z telefonów komórkowych urządzenia, które jest ogromna - a to dlatego, że ważne jest, aby utrzymać mobilnych użytkowników w najwyższym stopniu podczas projektowania swojego zdjęcia z serwisu Facebook. Na telefonie komórkowym znacznie więcej fragmentu zdjęcia z okładki jest zablokowane, ponieważ zdjęcie profilowe i strona imię znajdują się na wierzchu zdjęcia okładki. Spójrzmy na przykład z rzeczywistością Poniżej zapoznaj się z informacjami na temat strony programu Adobe S w przeglądarce na komputerze stacjonarnym a aplikacją na telefon komórkowy w Facebook. Notuj, że strony stron zdjęcie jest odcięte w telefonie komórkowym Podczas gdy zdjęcie na okładce wyświetla się na 851 pikseli na 315 pikseli na biurku, wyświetla tylko centrum 640 pikseli szerokości 360 pikseli na smartfonach Obejrzyj dokument pomocy technicznej Facebook, aby uzyskać więcej informacji. Notice, przy okazji, w jaki sposób tekst na zdjęciu z okładką Adobe jest wycięty z prawej strony Podczas gdy najlepiej wyrównywać elementy wizualne, uważaj, aby nie pozostawić ważnych treści tak daleko na prawo, które zostanie odcięte na telefonie komórkowym9. Dołącz zdjęcie do zdjęcia z innymi częściami na swojej stronie Facebook. Jeśli chcesz się zachwycić zdjęciami z okładki, spróbuj zintegrować jego projekt z innymi częściami swojej strony na Facebooku Możesz zrobić zdjęcie profilowe i pokrywać zdjęcie jednym dużym płótnem lub użyć elementów projektu, aby zwrócić uwagę na inne funkcjonalności Twojej strony na Facebooku. Poniżej przedstawiono kilka pomysłów na to, co te zdjęcia integrujące się z oknami mogą wyglądać jak obraz z profilu i okładkę. Z kreatywnością i niektórymi dostosowaniami do projektowania możesz utworzyć zdjęcie profilowe i zdjęcie okładki, tak jakby były to dwa części jednego płótna Zobacz jedną z fotografii z okładki paryskiej, aby uzyskać subtelny, ale wciągający sposób to zrobić. Uważaj Ponieważ zdjęcia na okładkach są wyświetlane inaczej na telefonach komórkowych i na komputerach stacjonarnych, musisz wybrać jeden format, aby zaprojektować zdjęcie okładki i profile dla Since zdjęcia na okładce są znacznie bardziej zauważalne na komputerach desktop, proponuję nadanie priorytetu temu układowi zdjęcia okładki i projektowi połączenia obrazu profilowego. Zwróć uwagę na przyciski po prawej stronie. W ślad za najlepszymi praktykami, o których mowa wyżej, WeddingWire umieszcza wszystkie ważne teksty na prawo od ich okładki - nie tylko osiągając estetykę estetyczną, ale także zwracając uwagę na główne wezwania do działania na stronie Like, Follow, i Message. Note Chociaż dobrym pomysłem może być dodanie kierunkowych wskazówek, takich jak strzałka, aby zachęcać ludzi do klikania przycisków CTA, zauważ, że przyciski CTA pojawiają się w ten sam sposób w aplikacji mobilnej Innymi słowy, być mylące dla użytkowników mobilnych, jeśli zintegrowasz projekt z okładką za pomocą przycisków10. Do skrótu w opisie zdjęcia pokrycia, który jest zgodny ze stroną CTA. Jeśli chcesz używać zdjęcia okładki do obsługi strony CTA, upewnij się, opis zdjęcia obejmuje również tekst CTA i link do tej samej oferty W ten sposób każda osoba ogląda Twoje zdjęcie okładki bezpośrednio, mogą uzyskać dostęp do linku do pobrania. Jest to ta praktyka w serwisie HubSpot s Facebook. Upewnij się, że skracasz linki i dodawać kody UTM, dzięki czemu można śledzić kliknięcia. Funkcje skracania i śledzenia są dostępne w Platformie Marketingowej HubSpot iw narzędziach takich jak bitowe. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak napisać skuteczną kopię z wezwaniem do działania, aby uzyskać opis zdjęcia do okładki, kliknij tutaj, aby pobrać bezpłatną książkę elektroniczną dotyczącą tworzenia ciekawych CTA11. Zrób powiązany post bezpośrednio pod zdjęciem z Facebooku. kiedykolwiek przypiął post do Twojej strony Facebook Timeline Zasadniczo, przypinanie postu pozwala na wyróżnienie typowego posta Facebook na szczycie Timeline przez siedem dni Jest to oznaczone przez małą żółtą flagę w prawym górnym rogu post, jak na Strona Refinery29 s Poniżej. Jak to odnosi się do optymalizacji zdjęcia z Facebooka? Cóż, jeśli poświęcasz czas na dostosowanie Facebooka CTA do serwisu Facebook, swojego projektu z okładką i opisu zdjęcia z okładki, powinieneś też zadbać o opublikowanie tego tematu bezpośrednio na swoją stronę i przypiąć ten post na szczycie swojej osi czasu. W ten sposób dajesz ludziom jedno jednoznaczne wezwanie do działania po dotarciu na Twoją stronę, chociaż w kilku różnych miejscach - co powinno pomóc w konwersjach. Aby wyznaczyć F acebook post Wystarczy opublikować wiadomość na Facebooku, a następnie kliknąć strzałkę w dół w prawym górnym rogu wpisu i wybrać polecenie Przypnij na górę. Chcesz zobaczyć, jak firma HubSpot korzysta z Facebooka Podobnie jak nasza strona z serwisu Facebook. Editor s Uwaga Ten post został opublikowany w języku angielskim Września 2017 r. I został zaktualizowany pod kątem świeżości, dokładności i wszechstronności.

No comments:

Post a Comment